Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

stalker aka penyibuk

Assalammualaikum

Mula mula ko perasan
Aku tak faham kenapa
Baru aku perasan ..ko mmg perasan
Abis abisan ko pertahan menda
Menda yang bukan hal ko
Hal yang memalukan ko sendiri

Dah abis ko stalker fb aku
Aku remove..coz I am soo over with u
But then makin berbakul ko caci maki
Tapi 'ade aku kesah'
Sebab aku tak perasan sendiri
Macam ko yang selalu perah santan

Stalker aka penyibuk
Sudah lah tu
Dunia aku banyak di luar
Bukan di kepompong itu saja
Aku sedaya upaya let it go
Sebab ko memang buang masa aku

Kalu dah suka makan cili
Cepat cepat minum air
Minum air coke bagi cepat lega
Haaaa kalu dah lega...
Duk diam diam n pikir panjang panjang

Silap silap bawa ke mati dosa
Dosa kering sebab suka maki aku

Aku memang dah mmalas nak layan
Layan orang macam ko
Sebab akhirnya aku rasa aku menang
Menang sebab aku dah kata
Aku mmg tak kesah ngan ko

So jaga diri
Diri sendiri agar tak disakiti
Disakiti di kemudian hari

Adios nyah...

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you