Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Clothes Dryer

Assalammualaikum
 
Haa aku memang sangat mencari clothes dryer sebab macam perlukan sangat. Lagilah rumah flat dan susah sangat nak sidai baju bagai-bagai memang menyusahkan. Tu yang mencari dryer yang senang dan mudah. Tapi kata orang dryer ini memang akan memakai letrik yang banyak. Well  ni yang membuat aku susah ati nih. Lagi satu dema kata lagi bagus pakai dryer yang harga beribu-ribu tu. Haa masak laa bape puluh baju aku nak manikkan oii..baru dapat beli dryer tu..
 
sebenarnya untuk yg duduk kondo atau flat memang sangat memerlukan dryer tu. Itu yang macam aku berkira kira sangat nak membeli dryer..but soo expensive laa oii. Yang portable tu memang lah ratusan tapi letrik pulak kuat.
 
Sesiapa pernah mengunakan dryer boleh tak share apa kebaikan dan keburukan pakai dryer ini....
 
uuwaaa...laundry banyak ..!!!!
 
 
p/s: kepada rakan taulan..tolong hadiahkan saya ni..saya merayu!! hahahah

2 comments:

loving me..loving you