Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Mekap!!

Assalammualaikum

Semua kata kan mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Ini lah terjadi kepada aku..nak dijadikan cerita aku memang suka pakai mekap..pakai mekap dan pakai mekap.
So anak aku si alisa maisara ni memang suka lah tengok aku bermekap. Dan semenjak dah menganjak ke umur 3 tahun ni makin lah terserlah "beauty concious". Siap ngan bedak, minyak wangi avon, sikat rambut, cekak, sepit bla bla bla bla

nak dijadikan satu cerita..di pagi yang hening di hujung minggu
aku menjerit-jerit cari alisa mana..so masuk bilik aku dia takde..
so aku macam dapat agak si alisa maisara tu dekat mana..

yeee dia dalam bilik dia, duk depan cermin sedang bermekap.
Lipstik AVON aku laaa jadi mangsa ok...


Inilah diva cilik saya...oh my lisa!!

hai mamy, lisa pakai mekappp....

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you