Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Crumble hijau vs pink


Assalammualaikum

uwwaaaaa baju ini lah menyebabkan aku tidur kul 1 pagi semalam ok. aku ingat dia nak pakai lambat lagi..sekali nak pakai hujung minggu untuk kenduri kawen..sedih oii..

anyway dapat jugak aku siapkan dalam masa 2 hari dan paling penting customer aku cik ain tu suka akan design crumble anting anting yang aku buat khas untuk perangai dia yang gedik santai tu..

semoga ko vass p kenduri on saturday nyah


3 comments:

  1. penat pong tkpe la janji customer puas ati, kite pong jadik dabel triple puas ati kan...

    ReplyDelete
  2. eh zura baru perasan sumthing, blog zura dh masuk dlm ur fav blog list.. terharu ni... sobb sobb sobb (sambil kesat air mata kt boxer hubby)

    ReplyDelete
  3. hahahha mesti lah masuk list. ur food pic ohsem...
    manik tu bermula suka suki zura..skrg jadi pendapatan sampingan alhamdulillah

    ReplyDelete

loving me..loving you